Translate

PCTools | AL. Powered by Blogger.

­

­

2/19/14

Telefonat Windows të 2014-s do të suportojnë aplikacionet Android

by ADM  |  in Info at  2/19/2014

upcoming-windows-phones-for-2014-could-support-android-apps-report-claims-microsoft-is-already-thinking-about-it-200x150.jpg (200×150)Microsoft po mendon të fusë aplikacione Android në telefonat e tij me sistem Windows që priten të hidhen ne treg përgjatë këtij viti. Nëse ju jeni në pritje të këtyre telefonave, mbani frymën. Microsoft po përpiqet të ndryshojë në mënyrë radikale sistemin e celularit të ri të saj, duke e bërë më konkurues përballë rivalëve.

Për disa vjet “Windows Phone OS” ka bërë një luftë të dobët në treg duke i krahasuar me iOS apo Android, kjo për shkak të ngadalësisë së përshtatjes me aplikacionet më të fundit që lancoheshin. Por tani Microsoft po mendon të lejojë aplikacionet Android të jenë prezentë në platformën e telefonit të tij Windows. Projekti është në fazat e para të konkretizimit, dhe sigurisht që ky lajm tingëllon premtues, por cfarë nënkupton kjo?
Kjo do të thotë që Microsoft ka hequr dorë nga gara ndaj Apple, dhe thjesht po ofron një celular Windows, me te prekshem per klientet, që ka më shumë opsione dhe më shumë përshtatshmëri me aplikacionet më të fundit. Ky fakt përbën dhe politikën e kompanisë, ku sipas tyre njerëzit do ta përzgjedhin pikërisht përshkak të lehtësisë nga aplikacioneve të fuqishme Android.

0 comments:

Sheno Koment Rreth Postimit.

Facebook Fann Page

­

­
All Rights Reserved by Pctools.