Translate

PCTools | AL. Powered by Blogger.

­

­

2/26/14

Arsyeja e vërtetë pse Facebook bleu WhatsApp?

by ADM  |  in Security at  2/26/2014

Në më pak se një muaj Facebook ka shkuar nga faqja më e klikuar e rrjeteve sociale, në kompaninë më të fuqishme të mesazheve. Nëse marrëveshja shkon siç duhet, Facebook do të numërojë edhe 450 milionë njerëz si përdoruesit e saj. Marrëveshja nuk është bërë për të blerë përdoruesit, secilin me 40 dollarë (çuditërisht me të njëjtin çmimi që bleu Google përdoruesit e YouTube në vitin 2006), por që Facebook të rrisë hapësirat e tij për reklama.
Me 450 milionë numra telefoni, kur vjen fjala për të bërë marrëveshje me kompaninë Internet.org, Facebook-ut do t’i dëgjohet zëri. Kompania Internet.org do që 2/3 e botës që nuk përdor akoma internet, të fillojë ta përdorë. Nëse kompania Facebook mund të shikojë kush i dërgon mesazhet, ku ndodhen dhe kujt operatori telefonik i përkasin, atëherë do të jetë më e thjeshtë të shkosh tek ai operator dhe të fillosh të bësh marrëveshje që interneti të përdoret më shumë.
Qëllimi mund të jetë që kompania Facebook t’i shtyjë njerëzit të provojnë aplikacionin WhatsApp, Instagram-in dhe Facebook-un falas, dhe në të njëjtën kohë të lidhë kontrata me operatorët, në mënyrë që klienti të mos paguajë asgjë.
Facebook-u e ka kuptuar se disa vende nuk e përdorin programin e tij, sepse njerëzit janë të shqetësuar për çmimin që do të paguajnë. Gjithashtu kompania po mendon të gjejë mënyra sesi njerëzit që paguajnë shumë të përdorin shërbimin e tyre me çmime më të ulëta.

0 comments:

Sheno Koment Rreth Postimit.

Facebook Fann Page

­

­
All Rights Reserved by Pctools.