Translate

PCTools | AL. Powered by Blogger.

­

­

12/30/13

A po “frikësohet” Twitter nga Snapchat dhe Instagram

by Admin  |  in Info at  12/30/2013

f7c3585f1e776c553400ba220fb6f80dPërditësimi i fundit i aplikacionit të Twitter për pajisjet iOS tregon se si Snapchat dhe Instagram po bëhen kërcënim më i madh për të sesa që u mendua më herët.
Shifrat në Snapchat po rriten me shpejtësi marramendëse, gjë që tregoi qartë interesimin e Facebook dhe Google të cilët tentuan ta blejnë këtë shërbim, por deri më tani pa sukses.
Instagram gjithashtu nën sfond të Facebook-ut po qëndron në një pozitë mjaft të mirë.
Fotografitë janë shumë të rëndësishme për Twitter kështu që kohë më parë është mundësuar dërgimi i fotografive në mesazhe private, rikujtojmë se Instagram me aplikacionin e vet Direct gjithashtu e ka ofruar këtë opsion, ndërsa e dimë se Snapchat që nga fillimi e ofron këtë mundësi, fotografitë shihen edhe në “feed” që gjithsesi e rrit shikueshmërinë dhe tërheqë vëmendjen e përdoruesit.
Para kësaj Twitter ka futur filtrues për fotografi, aftësi kjo e njohur kohë më parë në Instagram. Duket se Twitter po “noton” në mes të Facebook, Snapchat dhe Instagram-it.
A dërgoni ju fotografi në Twitter apo për këtë qëllim më shumë përdorni Instagram-in?

0 comments:

Sheno Koment Rreth Postimit.

Facebook Fann Page

­

­
All Rights Reserved by Pctools.